Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Christiaan maere - WaarBenJij.nu Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Christiaan maere - WaarBenJij.nu

Calgary

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

22 Mei 2014 | Canada, Calgary

Donderdag 22/05
Vandaag is de grote dag. We vertrekken naar Canada. Om 5U25 opgestaan en om half zeven is Nicole en Omer ons komen halen om naar Zaventem te gaan. We waren goed op tijd want ons vliegtuig naar Frankfurt vertrekt pas om 11uur. De bagage ingecheckt bij Lufthansa en nog wat koffie gaan drinken en we zijn weg. Door de goede service van aircanada en lufthansa konden we al mee met het vliegtuig van 10 uur want het vliegtuig van 11 uur had een technisch probleem. Om 2u30 vertrokken we naar Calgary om 11 uur later aan te komen (lokale tijd 16u30). Van de airport naar b&b tending gardens met de taxi (20 minuten rijden). Dat was een zeer speciale locatie met geweldige toffe house guests. Avond eten : sushi met wijn. Prijs b&b : 130 dollar